مقالات

مایلی چیست ؟

، یک سیگار الکترونیکی کوچک و بسیار پرطرفدار تولید کمپانی “مایلی ویپور” ایالات متحده هست که یکی از با کیفیت ترین پاد سیستم های دنیا رو تولید میکنه.
استفاده از این دستگاه ۹۵ درصد ضرر کمتری نسبت به سیگارکشیدن و استعمال دخانیات برای شما داره و بدون اینکه بوی بد سیگار رو به همراه داشته باشید و یا دود سیگار کشیدن شما برای اطرافیان ضرر داشته باشه،میتونید از مایلی استفاده کنید. برای این دستگاه میبایست کارتریج مخصوص خودش رو خریداری کرد و معمولا داخل کاتریج هاش یک میلی لیتر ایجوس نیکوتین دار بسیار با کیفیت ساخت کشور آمریکا رو به همراه داره.

کارتریج های این دستگاه با طعم های مختلف به فروش میرسه و شما میتونید خیلی راحت سیگار کشیدن رو با این دستگاه کنار بگذارید.
مکانیزم عملکرد این دستگاه (MTL)هست و همانند سیگار، بخار (نه دود) از دهان به ریه منتقل میشه.این مکانیزم باعث میشه حس سیگار کشیدن داشته باشید.این ویپ پاد سیستم تکنولوژی ضد پس دادن مایع یا همون Anti Leakage داره که باعث میشه ایجوس از دستگاه بیرون نریزه. طراحی دستگاه مایلی تو کشور ایتالیا انجام شده و این طراحی تا به حال چند جایزه بزرگ طراحی رو نصیب خود کرده.
شارژ باتری این دستگاه از طریق یک کابل MicroUSB انجام میشه که با ۲۰ دقیقه شارژ، به صورت کامل باتری شارژ خواهد شد و مدتی (بین ۱ تا ۳ روز) براتون شارژ باتری خواهد داشت. سبک ترین و کوچک ترین سیگار الکترونیکی دنیا، در اختیار شماست. ما تجربه های بسیار زیادی از رضایت مشتریان با سن های متفاوت رو از عملکرد این دستگاه بارها دیده ایم.کسانی که حتی فکر نمیکردن بعد از ۲۰ سال سیگار کشیدن، میتونن دستگاهی رو جایگزین کنن که هیچوقت نیازی به سیگار پیدا نکنن.فقط کافیه سیگار کشیدن رو کنار بذارید و تاثیرش رو مدتی بعد در نفس کشیدن، ورزش کردن، سلامت جسمانی، بیدار شدن های صبح، خلق و خو، و موارد مثبت زیاد دیگه ای ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *